| World of Warcraft |
| 20 |
| Battlefield (1942, 2, 2142) (si gjerne hvilket som er best) |
| 13 |
| Oblivion |
| 3 |
| Metal Gear Solid (si gjerne hvilket som er best) |
| 1 |
| Final Fantasy (si gjerne hvilket som er best) |
| 4 |
| Singstar (si gjerne hvilket som er best) |
| 0 |
| Splinter Cell (si gjerne hvilket som er best) |
| 0 |
| Fotball spill (FIFA, Football mangager ovs, skriv gjerne hvilket av dem du spiller) |
| 12 |
| Counter Strike (1.6 eller Source? Eller kanskje begge?) |
| 21 |
| Need for Speed (hvilket?) |
| 5 |
| Gran Turismo |
| 2 |
| Grand Theft Auto (hvilket?) |
| 14 |
| The Sims |
| 0 |
| Annet (skriv ned hvilket) |
| 11 |
|
|
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Gruppe: Forum Members
Siste logg inn: 25. mars 2010 17:52
Visninger: 708
|
|
| noen som spiller warrock ??? send pm til meg ingamenick:labanwise
|
|
|
|
|
Junior Member

Siste logg inn: 6. februar 2010 00:17
Visninger: 196
|
|
Personlig liker jeg best call of duty 4.
men andre spill som cs og sånt er og god knall 
Er mest into fps spill,men og mmorpg som wow.
adde hær 
|
|
|
|
|
Forum Newbie

Siste logg inn: 7. februar 2010 02:12
Visninger: 10
|
|
Operation Flashpoint er vel det desidert beste spillet som er laget tar man tiden det kom ut med i betraktningen. Tilleggspakkene er i tillegg de absolutt beste som noen gang er kommet til noe spill.
ARMA II er også et ekstremt godt spill, bare synd at campainen ikke utnytter spillets enorme potensiale. Men det som finnes av brukergenerert innhold backer opp for dette. Du finner ikke et mer realistisk krigsspill en ARMA II (som deler motor og utvikler med VBSII, som faktisk brukes av militærstyrker verden over til trening). Beste spill som har kommet i løpet av de siste årene iallefall.
Mafia er en enormt sterk tittel, med drivende god story. Gleder meg enormt til Mafia II kommer ut i mai.
DeusEx kan ikke glemmes, som også er enormt bra. Har gått igjennom det spillet så mange ganger at jeg ikke husker mer.
Beste bilspill opp igjennom historien er (under noe tvil, konkurrerer noe med Gran Turisimo) Need For Speed Porce challenge
Final Fantasy VII er sinnsvakt fett
Might and Magic VI er kanskje det spillet jeg har brukt mest tid på. Spill fra 1997 som jeg fortsatt spiller fra tid til annen. (Heroes of might and magic er faktisk en spin off av Might and magic).
Metal Gear Solid på Playstation hører selvfølgelig med.
Popolous må også på lista
også må jeg også få lov til å trekke frem EIDOS og CORE's Tomb Raider-serie, mao Tomb Raider 1, 2, 3, 4 og 5 som jeg har hatt mye glede av.
Jeg hater å måtte si det, men spillindustrien har tapt seg, hengt seg opp i fancy grafikk og kule effekter, og glemt hva gaming virkelig handler om. Det er LENGE i mellom spill i dag som kommer til å bli spilt om ti år...
|
|
|
|